مقالات سئو

ساخت وبلاگ

seo کلاه سیاه سپید خاکستری

 

14. نقشه وبسایت (Sitemap) وب سایت خویش را راه اندازی فرمائید
نقشه وبسایت یا   سئو سایت  این که تارنما مپ یکی ابزارهای بسیار اساسی در قضیه باصرفه‌سازی تارنما‌ها از لحاظ موتورهای کاوش میباشد. نقشه یک وب سایت همانگونه که از نامش معلوم میباشد، یک چارت معلوم و تیم‌بندی گردیده از قسمت‌های اساسی یک تارنما میباشد که به ربات‌های موتورهای کاوش و ابزارهای آنلاین دیگر اذن دسترسی سریع به گروه‌بندی‌های مهم را می دهد. مطمئن گردید که تارنما مپ خویش را به صدق ساخت کرده باشید. در صورتیکه نمی‌دانید چطور این فعالیت را بایستی اعمال اعطا کرد بهتر میباشد از یک دارای تخصص اینترنت امداد بگیرید.

 

15. بک پیوند‌های با کیفیت و مطلوب تهیه و تنظیم نمائید
بک لینک و پیوند‌ها یکی از دیگر از طرق مهم و طبیعی برای هدایت ترافیک و بازدیدهای حقیقی و واقعی به وب سایت‌ها می باشند و همواره به کار گیری به جا از آنان پیشنهاد گردیده‌است. بک لینک و پیوند‌ها درواقع لینک و پیوند‌هایی می‌باشند که در منابع دیگر (تارنما‌های دیگر) برای تارنما شما ساخت گردیده اند. به عبارت بی آلایش‌خیس، بک لینک و پیوند یعنی لینک و پیوند صفحه های وب سایت شما در تارنما‌های دیگر مندرج باشد. برای اینکه به طور طبیعی و تأثیرگذار بک لینک و پیوند بگیرید دو راه و روش اساسی پیش رو دارید :

خط مش اولیه: محتوای باکیفیت و بسیار جالب تهیه و تنظیم فرمائید تا مانند یک منبع کار کرده و پیوند مقاله متبوع شما در دیگر تارنما‌ها درج خواهد شد. از این روش شما صدها و هزاران بازدید منحصربه‌فرد و طبیعی و اما به طور بدون‌پول و سوای هزینه اخذ خواهید کرد. اینگونه چیزی آرزوی هر اینترنت‌مستری خواهد بود! به دلیل آنکه به غیر از کسب بازدید، جايگاه تارنما شما نیز اعتبار بسیار بیشتری کسب خواهد کرد.
رویکرد دوم: چنانچه کیفیت محتوای منتشر گردیده شما به اندازه کافی عالی وجود ندارد، می توانید با پیشنهاد تبلیغات به منابع دارای اعتبار و یا این که درخواست کردن به خواسته تبادل پیوند، از سایر اینترنت‌مستران بخواهید تا لینک و پیوند مطالب یا این که مقاله‌ها شما‌را در تارنما خویش قرار دهند و در عوض آن پولی اخذ کرده و یا این که پیوند تبلیغ آنها نیز در وبسایت شما قرار بگیرد.

16. به طور دائمی به نظارت شرایط رقبا بپردازید
مدام و همواره رقبایی وجود دارا‌هستند که در موضوع کاری شما عمل می‌نمایند. تحت حیث داشتن رقبا منجر می گردد تا در صورتیکه احیاناً شما از ترند خاصی عقب افتاده باشید بتوانید متوجه آن گردید. هرچقدر هم که به کیفیت کاری خویش مصمم میباشید، تحلیل محتوا و نوع سعی دیگر تارنما‌ها خالی از لطف وجود ندارد. بدین ترتیب همت نمائید در دوران‌های وقتی معلوم فرصتی را برای محاسبه و مشاهده کردار تارنما‌های حریف در لحاظ بگیرید. ضمنا اینگونه چیزی به غیر از اینکه شمارا از آخری جریانات مربوط به موضوع کاریتان باخبر می‌نماید، احتمال اینکه سبب ساز گردد تا شما اشتباهات و خطاها احتمالی خویش را کشف نمایید نیز ارتقاء می دهد.

بیشتر بدانید: 9 نکته دقیق برای چک تارنما رقبا

 

17. به تشکیل داد و رئیس انجمن‌ها روی بیاورید
در سئوی کلاه سپید، سفارش گردیده‌است تا مبحث ایجاد کرد انجمن (Forum) که درحال حاضر یک نوع بازاریابی جدا از هم شناخته میشود را دورازشوخی بگیرید. انجمن یا این که به اصطلاح انجمن گفتگوی یک وبسایت می تواند یک قسمت غیر وابسته و یا این که یک زیردامنه (Subdomain) روی وبسایت مهم باشد. با فعال سازی این نصیب، زمان خیلی خیر برای کسب بازدیدهای طبیعی یوزرها آماده می کنید. کافیست مدتی را برای بال دادن و لبریز کردن محتوای کافی در انجمن‌ها فرصت بگذارید. البته پس از مدتی و با ارتقاء تعداد یوزرها نام نویسی گردیده و همینطور به کار گیری مدیران و اشخاص باتجربه دراین باره (که اکثر اوقات آن ها سوای هزینه در اینگونه انجمن‌هایی عمل می‌نمایند) دیگر می توانید خویش را تا حد متعددی کنار بکشید. چرا‌که پس از این گزینه، انجمن شما در اختیار یوزرها متعددی قرار گرفته و خویش یوزرها با تولید مباحث و تاپیک‌های متفاوت و ارسال و اخذ بازخوردهای یکدیگر، به کسب رونق انجمن شما یاری خواهند کرد.

 

18. باصرفه‌سازی گوشی (گوشی مارکتینگ) را فراموش نکنید
این ایام راه‌حل‌ای جز اینکه همگی بیزنس خودمان را برای یوزرها موبایلی با صرفه‌سازی کنیم نداریم. پیش از هر چیزی، استارت یک بیزنس اینترنتی مطلوب که با صنعت گوشی‌های هوشمند مدرن همگام باشد، داشتن یک اینترنت‌تارنما برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو (Responsive) میباشد. در شرایطی‌که اینگونه سایتی ندارید پس به‌دنبال عارضه ها دیگر برای عدم توفیق خویش نباشید. دستکم چیزی که برای آغاز ما یحتاج میباشد یک وب سایت بی نقص و برخورد‌گرا می باشد.

گوگل با تأکید بر این قضیه، به صورت پشت سرهم اهمیت بالای اعتنا به یوزرها موبایلی را به اینترنت‌مستران گوشزد نموده است. باصرفه بودن یک وبسایت از نگاه گوشی مارکتینگ، یک فاکتور مستحکم در قضیه سئوی کلاه سپید به شمار می‌رود. مبحث بازاریابی با گوشی نکات ریز و درشت متعددی داراست که ما همه این نکات و یادگرفتن‌ها را در نوشته‌ی‌علمی‌ای جامع در مدیروب جمع آوری کرده ایم.

 

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 19:46


تفاوت بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه
مانند خیلی دیگر از صنایع بلندمرتبه، برای seo نیز ایده های متفاوتی را تحت عنوان موءثر ترین طرز برای seo تارنما مشاهده می‌کنید.

در   سئو سایت  حالتی‌که چه بیشتر این تکنیک ها قابل استعمال هستند البته مهم‌ترین نکته جستن شایسته ترین آنها است.

یک تفاوت کلی و اصلی در گونه های طریق های بهینه سازی وجود دارااست که شما می بایست از آن مطلع باشید و آن چیزی وجود ندارد جز، seo کلاه سپید و seo کلاه سیاه

مطرح ترین تفاوت در بین این دو راه، این میباشد که seo کلاه سپید راهبرد های گوگل را دنبال می نماید و تجربه استفاده کننده را بهبود می‌بخشد، در حالیکه seo کلاه سیاه این شیوه نامه ها را نقض می نماید و معمولا با بی توجهی بی نقص به یوزرها است.

ما درین نوشته‌ی‌علمی تفاوت فی مابین seo کلاه سپید و seo کلاه سیاه را گزینه ارزیابی قرار می‌دهیم؛ همینطور در خصوص استراتژی های آن‌ها نیز کلام میکنیم و در کنار این نکات، چندین نمونه از بهینه سازی کلاه سپید را برای شما آورده ایم.

همینطور به صورت خلاصه در زمینه‌ی اینکه seo کلاه خاکستری چه میباشد نیز مشاجره خوا هیم کرد.

بهینه سازی کلاه سپید چه می‌باشد؟
بهینه سازی کلاه سپید

همان گونه که می‌دانید طریق ها و تکنیک های اکثری برای بهینه سازی و سئو موتور های جست و جو وجود داراست. به آن مجموعه از طریق هایی که تماما متناسب با قانون ها و الگوریتم های گوگل میباشد، بهینه سازی کلاه سپید یا این که White Hat سئو میگویند.

کلاه سپید همانگونه که از اسمش پیداست، مشتمل بر شایسته ترین و بی ضرروزیان ترین طرز ها برای بهینه سازی وبسایت است و در وقت گیر بازه زمانی شایسته ترین فیض را به شما می‌دهد. می اقتدار اذعان کرد که seo کلاه سپید دربرگیرنده کلیه نحوه هایی میباشد که هیچ سیرتکامل اختلال و مشکلی در وب سایت ساخت و ساز نمی نماید و در فیض سبب می‌شود تا وب سایت در جست و جو های گوگل در برگه اولیه قرار گیرد، در حالی که هیچ کدام از این شیوه ها مغایر ضوابط seo نمیباشد.

به صورت خلاصه، این اصطلاح به طریق ای درست و اخلاقی برای سئو وب سایت اشاره می نماید. چنانچه بخواهیم به طور ظریف آن را آیتم مشاجره در اختیار بگذاریم، seo کلاه سپید با سه ترازو تحت انطباق داراست:

1- این طریق راهبرد های موتور های کاوش را دنبال می نماید.
تعریف‌و‌تمجید پهناور بهینه سازی کلاه سپید این میباشد که دنبال کننده راهنمای اینترنت مستر است.

شرایطی وجود دارااست که گوگل آنان را به وجود آورده تا شما بتوانید تارنما را به شایسته ترین شکل باصرفه فرمائید. در حالی که آنها جزئی از جزئیات استراتژی بهینه سازی می باشند، اصولا ً میتوانند با یک ایده بی آلایش خلاصه شوند. براین اساس، به صورت کلی در حالتی‌که قصد ویرایش در مرتبه بندی یا این که بدور زدن الگوریتم گوگل را ندارید می بایست از امر کار ها و بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری نمائید.

 

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 17:49